• 2 głosów
    Zagłosuj

    polaczenie

    sugestia
    jak moge cofnac rozmowe nie moge z tym nic zrobic:( zamowilam rozmowe z pewna osoba ktora chciala do mnie oddzwonic ale mowiono jej ze ja zamawialam rozmowe z kims innym co jest kompletna bzdura!!! do chwili obecnej nie moge cofnac rozmowy bo niby jest w trakcie realizowania! jak to jest mozliwe pzez caly tydzien????????????/ administrator jakos tez nic nie robi w tym kierunku!!!! czuje sie oszukana!!!!!!!!!!!!! edytuj post

    anonim 2012-01-01 20:01

  • Kto głosował
    • + 2 anonim

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Nikt nie zamierza Pani oszukać. Od tygodnia próbujemy się z Panią w tej sprawie skontaktować. Dzwoniliśmy kilkakrotnie pod podany przez Panią numer podczas rejestracji i zgłasza się wyłącznie sekretarka automatyczna. Wysłaliśmy do Pani dwa meile w tej sprawie i żadnego kontaktu z Pani strony. Bardzo prosimy w związku z tym o skontaktowanie się z nami pod numerem 721 254 733.
    Serdecznie pozdrawiam
    2012-01-01 20:22
  • rece opadaja jak nikt z Panstwa sie ze mna nie kontaktowal!!!! raptem otrzymalam 1 wiadomosc i to z trescia ,,wyjaśnienie pobranej wpłaty
    Witam serdecznie. Właśnie pojęliśmy działania wyjaśniające wykorzystanie dokonanej wpłaty. Ze wstępnych wyjaśnień wynika że pieniążki wykorzystane zostały do wykonania wróżby u doradcy AGNES. Ponieważ mamy też informacje o nie korzystaniu z usługi tej wróżki musimy niestety podjąć działania bardziej szczegółowe. Bardzo proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Serdecznie pozdrawiam Administrator,, i tylko tyle!!!! niebylo zadnej 2 wiadomosci ani telefonu!!!!!!! a jezeli Panstwo twierdzo ze zalacza sie sekretarka automatyczna to dlaczego nikt nie zostawil wiadomosci!!!!!!!!!!!! nie bede do was dzwonila i tracila wiecej pieniedzy!!!!!!!!!! chce odzyskac wplacone i niewykorzystane 100zl! jezeli nikt mnie nie oszukal to co jest za problen z oddaniem punktow na moj profil albo zwrócenie pieniedzy!!!!!!!!!!!!! wyslalam setki wiadomosci i nic!!! jezeli tak dalej bedziecie mnie traktowac podejme inne kroki!!!!!!!! i jezeli bedziecie sie ze mna kontaktowac naprawde to prosze dobrze wybrac numer i nie dzwinic w czasie mojej pracy od 11-18 czasu angiekskiego!!! pozdrawiam
    2012-01-01 22:50
  • wlasnie sprawdzilam moj numer kontaktowy i jest prawidlowy!!! malo tego na moim profilu nadal istnieje cos takiego jak ,,ZAMOWIONO ROZMOWE,, a kiedy chce to cofnac to wyskakuje komunikat ,,Błąd! Zamówienie jest w trakcie realizacji. Nie może zostać anulowane,, jak to jest mozliwe kiedy nikt do mnie nie zadzwonil!??????? a wy nie wiecie jak to naprawic!!!!! smieszne i jeszcze prosicie o kontaktowanie sie z wami!! ile pieniedzy mam stracic i niby dlaczego kiedy to nie jest w ogole moja wina! cos zawiodlo z waszej strony i nie wiecie jak to naprawic!
    2012-01-01 22:56
  • Może dla ułatwienia,najlepiej napisać,kto do Pani odzwaniał-a kto miał(do kogo była rozmowa zamawiana).To również przyspieszy wyjaśnienie sprawy,zamiast krzyczenia i denerwowania się . dla refleksji ; Ja dobieram doradców sama,którzy mnie nie nagabują,na wrózby - choć sama miałam kiedyś taki przypadek-skorzystałam z usługi jednego doradcy-po czym korzystając z innego doradcy-usłyszałam przytyk-a słyszałam...Pani korzysta z innych doradców-zastanawiałam się skąd ta Pani słyszała? od kogo?(czyzbby doradcy sobie opowiadali o wizytach klientów? Przychodzimy tutaj jak do lekarza-gdzie pewne morale też obowiązują?) Nic innego mi nie przyszło do głowy,jak tylko to,że ta Pani poczytała opinię zostawioną przeze mnie dla pierwszego doradcy. Ten portal jest przyjazny ,jestem zadowolona,a nieuczciwe wróżki w swoim fachu -omijam szerokim łukiem.
    2012-01-02 02:40
  • Ale tej pani wróżka nie oszukała bo niby jak to miała zrobić(polecieć na miotle do Anglii-pani pisze w poście o czasie angielskim ,więc tam mieszka) ,więc po co ten post o nieuczciwości ,administracja jak wyżej napisane wyjaśnia sprawę i zapewne punkty wrócą na konto pani,jeśli faktycznie nie wykorzystała ich na rozmowę z innym doradcą bo my tego nie wiemy i nas ta kwestia nie dotyczy.A swoja drogą ta pani sama dokonała wyboru doradcy nikt ją nie nagabywał (nie ma takiej informacji w poście i skąd takie wnioski pani wysnuwa)i pani post jest nieuprzejmy i bardzo tendencyjny to nie forum wróżbiarstwa ,gdzie się źle pisze o wróżkach ,więc pomyliła pani miejsca.
    2012-01-02 03:34
  • nikt nie pisze ze wrozka oszukala!!!! nigdy nic zlego nie napisalam o wrozkach!!!!!!!!!! pisze ze system zawodzi na tym portalu i tyle! tydzien czasu pisze juz do nich i nic raptem jedna odp a co do wrozki to to jest przemila osoba i nigdy nie powiem na ta pania zlego slowa tym bardziej ze juz kozystalam. a Panstwu radze dobrze czytac zamieszczane posty!!!! pozdrawiam
    2012-01-02 08:58
  • moze zbyt nerwowo podchodze do tego wszystkiego ale jak mam sie zachowac kiedy nic sie nie dzieje na moim koncie nadal istnieje ,,zamowiono rozmowe,, a kiedy chce to cofnac wyskakuje blad i tak jest przez caly tydzien.nikt do mnie nie dzwonil a twierdza ze dzwonili.nie wiem co mam juz myslec bardzo chciałabym poradzic sie osoby ktora wzbudza moje zaufanie. jestem w kontakcie z ta Pania ktora wybralam ona sama pisala ze dzwonila ale ja informowano ze ja wybralam kogos innego a taka sytuacja nie mala miejsca. mam nadzieje ze na dniach sie to wszystko wyjasni.pozdrawiam
    2012-01-02 10:07
  • Odpowiedź główna Bardzo przepraszamy za długą nie aktywność na naszym sugesterze oraz za brak odpowiedzi w sprawie Pani użytkowniczki która zgaszała uszkodzenie połączenia w wyniku którego miała przez kilka dni zawieszone punkty. nasi moderatorzy niestety wymagali takiego czasu na ustalenie przyczyny. Nie mogliśmy tego przyspieszyć. Przyczyna została ustalona i w porozumieniu z angielskim operatorem tamtejszej telefonii funkcjonalność została usprawniona. Nie zawiódł system parasfery lecz po prostu ustawione były złe prefixy .Przepraszamy naszą wspaniałą klientkę za powstałe nie dogodności. Oczywiście wszystkie punkty Pani są już zwrócone oraz doliczone 30% Pani wpłaty jako punkty promocyjne. zapewniamy jednocześnie że dołożymy wszelkich starań aby korzystanie z usług naszych nie ocenionych doradców za pomocą naszego serwisu kojarzyło się Pani w przyszłości wyłącznie z wielką przyjemnością i ogromnym zaufaniem.
    2012-01-02 17:40
  • przepraszam ze znowu pisze ale pojawil sie ten sam problem zamowilam rozmowe a 2 osoba nie moze sie ze mna skontaktowac. punkty znowu zginely i nie mozna cofnac zamowionej rozmowy:(((( naprawde bardzo mi zalezy zeby kozystac z tego...pozdrawiam i mam nadzieje ze teraz bedzie to naprawione jak nalezy
    2012-01-03 23:04
  • kiedy klikam na ,,cofnij zamowienie,,wyskakuje ,,Błąd! Zamówienie jest w trakcie realizacji. Nie może zostać anulowane,, a przeciez z nikim nie rozmawiam:(((
    2012-01-03 23:08
  • zacytuje ,,Przyczyna została ustalona i w porozumieniu z angielskim operatorem tamtejszej telefonii funkcjonalność została usprawniona. Nie zawiódł system parasfery lecz po prostu ustawione były złe prefixy,, czy te prefixy sa nadal zle ustawione???? pozdrawiam
    2012-01-03 23:27
  • prosze mi odpowiedziec na jeszcze jedno znowu bede musiala czekac tydzien na NAPRAWIENIE tego????????????????
    2012-01-03 23:58
  • no tak myslalam zero odpowiedzi.kolejny raz jest to samo z przykroscia stwierdzam ze nie chce juz korzystać z tej strony i prosze o zwrot pieniedzy.dziekuje za wspaniala obsługę pozdrawiam i czekam na odp
    2012-01-04 21:36
  • Odpowiedź główna Proszę o cierpliwość. Prace moderacyjne w dalszym ciągu trwają. W dniu jutrzejszy powinno wszystko działać jak należy. Rzeczą normalną jest konserwacja systemu. Tym czasem ponownie przywracam Pani zablokowane punkty i sugeruj wykorzystać je jeżeli do tego samego eksperta to w formie czatu na stronie lub poczekać jeszcze jeden dzień. Niestety przypisane prefixy jeszcze nie zadziałały. Liczymy na to że po odświeżeniu serwera wszystko wróci do normy.
    2012-01-04 22:42

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »