• 2 głosów
    Zagłosuj

    Awaria raz drugi

    błąd
    Dołączam się do sugestii Pani Agnes - równiez nie mogę z przyczyn technicznych (awaria na portalu) odpowiedzieć w chwili obecnej na zaległe wiadomości. Dawid Sebastian Lipka edytuj post

    anonim 2012-06-26 01:18

  • Kto głosował
    • + 2 anonim

    Komentarze

  • Kiedy ostatnio u mnie zdarzaly sie takie awarie-zasugerowno mi
    -by zmienić operatora łacza internetowego-u wszystkich działało wszystko sprawnie-dziś -można by napisac to samo-prosze sprawdzić swoje łacze/U mnie działa wszystko ok-ani przegladarki-ani operator usługi internetowej,nie został zmieniony /
    - jak widać jednak -nie od łacza tu awarie sa zalezne -a jak widać ot choćby pojedyńczych przypadków-wiec dobrze -czasami posłuchać ekspertow .
    2012-06-27 00:10
  • tzn.ze pan/i nie miał/a w danym dniu sms i woadomości email od klientów bo zalogowac się mozna było tyle ze wchodzac na konto eksperta pojawiał się bład centrali i niee można było odp na np.sms a to juz jest spowodowane serwerem portalu nie dostawca internetu.Troche logiki i empatii nie zaszkodzi a i czytanie ze zrozumieniem przyda się.Miłego dnia
    2012-06-27 08:14

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »