• 7 głosów
    Zagłosuj

    Pozycjonowanie

    pytanie
    Czy była by możliwość dodania przesuwającego się paska ekspertów. Tak by osoby na końcu mogły mieć też szanse na jaką rozmowę telefoniczną? edytuj post

    anonim 2011-02-28 21:28

  • Kto głosował
    • + 7 anonim

    Komentarze

  • popieram
    2011-05-15 21:41
  • popieram klient nie oglada wszystkich stron zwykle bierze 1 osobe z góry (czytaj Gosia)a zeby sie wypromowac trzeba samemu zadbac o reklame ,
    2011-05-15 21:47
  • Odpowiedź główna Administracja serwisu także przekonana jest o konieczności promowania nowych ekspertów. Powszechnie wiadomo że nowi klienci szukając według nich najlepszego eksperta wybierają zwykle tego który ma największą ilość przeprowadzonych rozmów telefonicznych, sms'owych czy meilowych. W chwili obecnej nasi moderatorzy przygotowują taką funkcję ale muszą zrobić to w sposób bardzo przemyślany a mianowicie chodzi o to żeby z drugiej strony nie drastycznego spadku pozycji wypracowanej przez bardzo aktywnego eksperta. Z obserwacji naszych statystyk ewidentnie wynika że na dalszych pozycjach pozostają przede wszystkim eksperci nowi oraz ci którzy są mało aktywni lub nie zdyscyplinowani. Może Was to zaskoczy ale prawda jest taka że są eksperci, którzy jeszcze nie po odpowiadali na zapytania klientów nadesłane 26 dni temu. Zwróćcie kochani uwagę że za te zapytania niestety klient już zapłacił. Czy sądzicie że ten klient powróci ponownie z jakimkolwiek zapytaniem? Wniosek jest prosty. My zapewniamy że będziemy dokładać wszelkich starań aby nasz serwis był jak najbardziej widoczny dla Waszych klientów a Wy moi Drodzy dokładacie wszelkich starań żeby swoich klientów szanować. Na zakończenie sugeruję aby każdy ekspert który zauważa mniejszą popularność swojego profilu wykorzystał dostępne już w naszym serwisie narzędzia umożliwiające samo wypromowanie się. Takie jak: pisanie artykułów przekierowujących na profil, pisanie horoskopów które zamieszczamy na fanpage'u, pianie horoskopów które wysyłamy wraz z podpisem autora do naszych klientów newsletterem. Kochani cierpliwości! Damy radę i będziemy numer1..
    2011-05-20 09:11
  • A ja z wlasnego doswiadczenia wiem ze na innych portalach chetnie klienci klikaja w link nowy doradca lub promocyjny doradca i w ten sposob ten nowy ma szanse sie wypromowac a czasem byc duzo wyzej niz ten dotychczasowy dobry,tu nie ma takiej szansy bo nowi sa spychani na tyły a tam rzadko klient wchodzi.A eksperci co 26 dni nie odpowiadaja na sms czy inna wiadomosc powinni byc bezwzglednie usuwani bo portal nie zarabia a i jego reputacja tez sie psuje bo klienci tu i owdzie pisza ze dlugo sie czeka a pieniazki pobrane.
    2011-05-20 19:47
  • kolejna dyskusja,nad dyskusjami-bedąc nawet srednio po minimum 8 godz.dzsiennie zalogowanym,nawet do poznych godzin.nie mozna raczej czuć sie mało aktywnym ekspertem,który musi być na samym końcu.no ale cóż....zapewne wytłumaczalne bedzie to,że brak wypromowania-horoskopów pisanie itd,-wiec jaka tu widoczna aktywność.
    administrator ma do każdego z ekspertów mail'a-mozna to więc katrolować i zwracac sie osobiście do takiego niezdycyplinowanego eksperta-a sms'a przezucić do eksperta tego np.na szarym końcu.
    2011-05-21 02:19
  • przerzucic sms to trzeba miec odpowiedni program(to tez sa koszty ,byc moze parasfera go ma ja nie wnikam)ale to nie kartka papieru i mozna przerzucic ,łatwiej jest sporzadzic odpowiedni regulamin i zgodnie z nim selekcjonowac ekspetow.W kazdej firmie przestrzega sie regulaminu,to chyba nikogo nie zdziwi.
    2011-05-21 10:13
  • ....pozostanie nam zapewne poczekac,az taki program się utworzy-bądż sie wyłamać i poszukać nastepnego portalu(który ma dopracowany każdy program) ezo-gdzie bedzie można popracować.Pieniażki,pieniążki....może tak nie zapominajmy ,że eksperci portal firmują-a za tym idzie to,że na niego zarabiaja-też. Co do regulaminu-to jeżeli ktos doczyta i dodatkowo dopyta-jest.Kwestia na ile kto potrafi byc sumienny i nie zapomina po co tu jest.
    2011-05-21 13:41
  • Odpowiedź główna ...może tak nie zapominajmy ,że eksperci portal firmują-a za tym idzie to,że na niego zarabiaja-też.
    2011-06-02 15:09
  • Odpowiedź główna Już informuję. U nas taki program nie pojawi się nigdy. Tłumaczę dlaczego. Dlatego że bardzo nie uczciwe jest naciąganie klienta na nie potrzebne koszty. Ponieważ właścicielką i prowadzącą jest Pani Anna - bardzo zanana wróżka a nie jakaś firma telekomunikacyjna podpisując się pod tym co tu robimy nigdy nam na to nie zezwoli. Czy ktoś z Was powierzywszy wykonanie szafy poleconemu mistrzowi stolarki zadowolił by się w zamian usługami nie znanego stolarzyny? Jak najbardziej macie racje twierdząc że to ekspert firmuje portal:

    "...może tak nie zapominajmy ,że eksperci portal firmują-a za tym idzie to,że na niego zarabiaja-też.
    Ale co nam po ekspertach nie aktywnych, nie pracujących. . Czy oni też robią nam dobrą etykietę czy może raczej tylko figurują tworząc w ten sposób sobie za darmo własną reklamę. Moim zdanie jest tak że ekspert zależy od serwisu a serwis od eksperta i jeśli razem chcemy stworzyć trwałe i spokojne miejsce pracy to powinniśmy tą ideę szanować. Oczywiście nikomu nie zabraniamy jednocześnie pracy na innych portalach mocniej rozwiniętych aczkolwiek pragnę zwrócić uwagę że trudno jest się wtedy skoncentrować i trudno jest zgrupować klientów. Niemniej jednak szanujemy każdą wolę z rezygnacją włącznie.
    2011-06-02 16:50
  • (...)zadowoliłby się w zamian usługami nieznanego stolarzyny(...)

    Odpowiedz nadto się przekłamuje z odpowiedzią jednemu z ekspertów, aby trafić do Państwa na portal ,każdy jest weryfikowany w/g przesłanych dokumentów.
    Któż jak nie właśnie Ci zweryfikowani -proszą o pozycjonowanie? chodzi o bycie zauważonym dla tych klientów,którzy do maksymalnie drugiej str.dojrzą i dalej im się nie chce zaglądać.
    A teraz okazuje się,że Ci na końcu to są??? Ekspercinami? (jak to się ma do słów o wcześniejszej weryfikacji?),i musza wypracować sobie mistrzostwo?
    To idąc tokiem Pańskiej wypowiedzi z kim Państwo zawieracie współpracę? 'mistrzami',czy stolarzynami?
    Takie pozycjonowanie dodatkowo ubarwiłoby- portal-coś by się na niej zmieniało-a tak? tkwi w martwym punkcie.
    Co do Ekspertów nie aktywnych? Za to już chyba nie odpowiadają eksperci aktywni-dane kto i ile pracuje na portalu widoczne są dla Parasfery.
    Więc jeżeli portal oblega w wiekszości nieaktywnych ekspertów,to co to za portal?'Mistrzowski'?
    Niemniej jednak proszę też zwrócić uwagę-kto informuje Państwa o zmianach-Nie "stolarzyny"-tylko eksperci,którzy sumiennie podchodzą do pracy i chca ją wykonywać w trwałym i spokojnym miejscu pracy.
    2011-06-02 23:53
  • Odpowiedź główna Oczywiście staramy się zawierać umowy z mistrzami w branży ezoterycznej. Ale nie którzy z nich swoje mistrzostwo nie koniecznie przekładają na pracowitość a raczej na popularność. Ta zaś niestety przemija wraz z czasem nie akcentowania jej pracowitością. W efekcie zmuszeni będziemy dziękować za współpracę ekspertom wyłącznie popularnym by móc promować w to miejsce ekspertów utalentowanych i szanujących pracę i klienta lecz póki co na razie mniej popularnych. tych zaś popularność przyjdzie z czasem a wraz z nią także popularność naszego portalu. W odpowiedzi na ten apel informuję, że prawdopodobnie od jutra aktywna będzie funkcja promująca ekspertów nowych lecz rzetelnych dotychczas pozostających na ostatnich stronach naszego serwisu. Zobaczymy ja się ona sprawdzi.
    2011-06-03 16:51
  • Czy funkcja o ktorej pisze pan powyzej(przedostatnie zdanie) juz działa,bo nie zauwazyłam.Ekspert
    2011-06-13 17:31
  • Dołączam się do powyrzszEgo pytania-gdyż ma się wrażenie,że wszystko zawisło w przestrzeni.....:( .
    Prosze zauwazyć-konkurs się zakończył i nawet na facebook'u -cisza-zainteresowanie wzrosło do trwania'owego konkursu'-w przeciwieństwie do innych portali-dochodzą codziennie nowe osoby.Nasza strona chyba faktycznie ma pozostać domową -przykro tylko,że taka domowa-gdzie goście nie odwiedzają.
    Ekspert.
    2011-06-14 14:18
  • Odpowiedź główna Nasi Drodzy Eksperci. Bardzo zależy nam na Waszym wspólnym zadowoleniu ale jak to powiadają: "...jeszcze się taki nie urodził aby wszystkim dogodził...". Proszę nasze starania o widoczność w sieci oceniać bardziej obiektywnie. Jak powszechnie wiadomo reklama w internecie ani nie jest jest łatwa ani też tania. Proszę mi wierzyć, że co miesiąc inwestujemy w nią gromadę środków. W każdym razie sporo więcej niż pozyskuje serwis z własnej funkcjonalności. Co chwila dopisujemy ParaSferze nowe opcje które czynią ją bardziej widoczną i czytelną. W niespełna rok czasu staliśmy się jako portal ezoteryczny czwartą potęgą z pośród serwisów ezoterycznych. Oczywiście nie licząc tych zupełnie nie liczących się. Proszę zwrócić uwagę że wystartowaliśmy z co najmniej 2 letnim opóźnieniem w stosunku do innych serwisów, które już wcześniej zdobyły mocną pozycję. Wygrywamy nie dlatego że mamy szczęście lecz dlatego że postawiliśmy na uczciwość wobec klienta, eksperta a także na wytrwałość. Bardzo żałuję że nie mogę się tu przed wami pochwalić osiągnięciami ParaSfery jakie pokazują statystyki pod względem oglądalności czy też bazy klientów czy może raczej fanów ParaSfery. To dlatego że konkurencja nie śpi. Zapewniam jednak wszystkich wytrwałych, że ci którzy postawią tak jak my na cierpliwość, pracowitość i zadowolenie klienta za najdalej rok czasu odniosą sukces. A będzie nim stworzenie sobie spokojnego, wygodnego a przede wszystkim własnego miejsca pracy.

    Jeśli chodzi o wykonanie narzędzia umożliwiającego promowanie nowych ekspertów to większością głosów specjalistów administracji nie do końca dobrym rozwiązaniem był by przesuwający się pasek ekspertów czy może system losowo ich sortujący. A wytłumaczę dlaczego. Zapewne nikt z Was po długo trwałym wypracowaniu sobie pozycji lidera nie chciał by jej dobrowolnie tracić. Nie uczciwym było by też odbieranie jej temu ekspertowi na siłę. Dlatego opracowaliśmy system naszym zdaniem doskonały. Koszt jego wykonania jest ogromny ale mimo to uznaliśmy, że inwestycja w niego pomoże nam przekonać Was że warto. Jednakże trzeba będzie poczekać z 3 tygodnie na jego przygotowanie.
    W chwili obecnej każdy ekspert ma mimo wszystko do dyspozycji wiele narzędzi umożliwiających promowanie własnego profilu. Proszę zwrócić uwagę, że każdy z z naszych obecnych czołowych ekspertów zaczynał jako nowy ekspert i wykorzystując te narzędzia oraz własną kreatywność wypromował swój profil na czołowe pozycje. Poniżej wymienię te narzędzia:
    - możliwość pisania artykułów widocznych na stronie głównej w czytelni,
    - możliwość sporządzania horoskopów które to wysyłamy na początku każdego miesiąca meilingiem do naszych użytkowników,
    - możliwość sporządzania horoskopów umieszczanych na naszym facebook'u,
    - możliwie stałe pozostawanie w statusie online stwarza możliwość czasowego wy pozycjonowania się na czołowe pozycje podczas gdy wylogowani są eksperci czołowi,
    - możliwość wykreowania ciekawego dla klienta opisu własnego profilu w oparciu o ciekawe zdarzenia może nawet poparte filmikami czy plikami dźwiękowymi,
    - możliwość wysyłania odpowiedzi na zadane pytania w opcji "kontakt meilowy" w postaci nagranego przez siebie pliku dźwiękowego,
    - możliwość uczestnictwa w plebiscycie "Ekspert tygodnia".

    Wymienione przeze mnie narzędzia posłużyły już wielu ekspertom do wypromowania swojego profilu. Zaś narzędzie nad którym rozpoczynamy pracę będzie czymś ekstra.
    2011-06-14 18:33
  • Odpowiedź główna Witam Was serdecznie. Miło nam poinformować, że działa już funkcja umożliwiająca promowanie ekspertów pozostających na odległych pozycjach. Ponieważ klienci stale odwiedzający portale ezoteryczne w pewnym momencie zaczynają poszukiwać nowych jeszcze nie rozpoznawalnych publicznie ekspertów postanowiliśmy na stronie głównej zamieścić narzędzi sortujące ekspertów w kolejności od najnowszego do najstarszego. Oczywiście stażem a nie wiekiem:)
    2011-07-12 10:05

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »