• 4 głosów
    Zagłosuj

    wysyłanie informacji do klienta

    sugestia
    dobrze by bylo gdyby ekspert mogłsamod siebie wysłac krotka informacje doklienta tak jest u konkurencji;) nie trzeba czekac na email mozna w kazdej chwili "zaczepic" klienta czasem sie to przydaje.a klient zamiast emaili tez by mogł wysłac darmowe zapytanie-tzw,krotka informacje-jedna dwie dziennie. edytuj post

    anonim 2011-04-16 00:56

  • Kto głosował
    • + 4 anonim

    Komentarze

  • W całej rozciągłości popieram taki kanał krótka inf. czasem klient traci z nami kontakt zerwie sie poł i mógłby w sposób przyjazny skontaktować sie ,czy choćby ekspert ...pozdrawiam
    2011-05-08 02:37
  • Również popieram -utracenie kontaktu, umawianie się, dosłyanie danych.Pozdrawiam
    2011-06-03 10:54
  • popieram wlasnie pomylilam wycene maila i nie mam mozliwosci poprawki a tak bym napisała krótka wiadomosc o pomylce
    2011-07-13 18:45
  • Odpowiedź główna Szanowni eksperci owszem jak najbardziej przyznaję Wam rację i zapewniam, że takie narzędzie zostanie wykonane. Niestety na chwilę obecną planujemy budżet i podjęliśmy decyzję o podniesieniu wartości wizualnej serwisu oraz marketingowej. Chcemy stworzyć przyjaznym wizerunkiem pozytywne konotacje serwisu z klientem. Oprócz tego wzmocnić naszą pozycję na rynku internetowym. W ten sposób ustawiamy w działaniu priorytety a z pozyskanych środków w wyniku tych działań na Wasze życzenie będziemy wykonywać narzędzia, które będą ułatwiały i usprawniały Waszą pracę.
    2011-07-13 20:08
  • O tych narzedziach wykonania-słyszało się juz i 4,3 m-ce temu-może warto tez nam ekspertom umozliwic dogodne warunki kontaktu-klient/ekspert?
    Fakt-srodki nakladane na reklame itp.ale jakie to sa środki-skoro za chwilę aby ekspert ,który chce się znalezć bardziej przy początku-Dostaje komunikat,że powinien juz nie tylko wykazywac się aktywnością w pisaniu np.artykułów,ale równiez na facbook'u-niech robia to Ci ktorzy faktycznie chca tak się dodatkowo reklamować.Jezeli już nawet są eksperci,ktorzy się tak promują i rozszezają str.to co w tym wypadku Państwo administratorzy robią?Osobiście trudno jest mi zauważyć działania te inne niż samych ekspertów.
    Czy wieje znowu pesymizmem?nie sądzę-od dobrych m-cy mozna zauważyć,że kiedy rozgorzały dyskusje,co wdrozyć,co zmienić-slyszy się tylko o promowaniu,nakładach w reklamy itd.Ja tego nie widzę-jeżeli ktos to zauważył-może się podzieli taka informacją-póki co-na krótkie informacje dla klienta czeka sie juz od uuu ....albo i dluzej
    >Ekspert<
    2011-07-15 02:37
  • Odpowiedź główna W odpowiedzi na narzędzie krótkiej informacji do klienta opcja jest właśnie w przygotowywaniu więc bardzo proszę o trochę cierpliwości gdyż aktywna będzie już za kilka najbliższych dni.

    Owszem otrzymała Pani/Pan komunikat o aktywności na facebooku, jednakże jest on niezobowiązujący. Pakiet zasad wysłany do Państwa przygotowany został z myślą o umożliwieniu ekspertom promowanie własnych usług. Oczywiście zrozumiałą rzeczą jest to, że nie każdy ekspert z niego skorzysta. Oczywistą rzeczą jest także, że ci eksperci, którzy nie zamierzają być aktywni i brać udziału w dynamicznym rozwoju ParaSfery nie mogą liczyć na szczególne zasługi i oczekiwać że ich profile wzniesione zostaną ponad profile udzielających się ekspertów. Do zdobycia pierwszych pozycji na stronie głównej konieczne jest włącznie się w status „ONLINE” ale niestety nie wystarczające aby pozyskać liczną grupę klientów, która wypromuje liczebnością kontaktów profil danego eksperta. Sugestia jest dobrowolna, i jak do tej pory zgłosiło się do nas bardzo wielu ekspertów z chęcią pomocy. Tak że my niczego nie wymagamy tylko proponujemy. Jeżeli wybór eksperta miesiąca oraz eksperta wyróżnionego ma być sprawiedliwy, my administratorzy potrzebujemy wyników aktywności oraz zaangażowania na podstawie których będziemy mogli wytypować taki przywilej.

    Na pytanie co robią administratorzy :
    Rozstrzygamy reklamacje klientów kierowane do nas w wyniku braków odpowiedzi. Opracowujemy plan marketingowy na bieżąco. Dokonujemy wpisów wcześniej przez nas opracowanych na nasz facebook. Oczywiście administrator musi także prowadzić dzienną specyfikacje wszystkich ekspertów. Ich aktywności na witrynie, czas ich odpowiedzi, ważność umów i wiele innych obowiązków związanych z ogólnie pojmowaną kontrolą. Właścicielka i administracja serwisu Inwestuje w programy afiliacyjne dzięki którym unikalnych wejść użytkowników internetu jest już pięciokrotnie dziennie więcej. Na forach ezoterycznych co chwila umieszczane są wpisy o naszym portalu . Śledzimy na bieżąco działania marketingowe bardzo silnej konkurencji co nie jest łatwe, gdyż ona pozycje swoje umacniała przez 5 lat a my dopiero przez 1 rok. Śledzimy także konkurencję fraz w wyszukiwarce google związanych z ezoteryką. Opracowujemy i pilnujemy reklam w systemie Ad Words, które uwierzcie mi kosztują bardzo dużo. Wychodzimy także poza internet drukując ulotki, wizytówki następnie pozostaje jeszcze ich kolportaż.

    Na koniec pragnę nadmienić że ParaSfera jest portalem mimo że bardzo prężnie rozwijającym się to jeszcze bardzo młodym i niestety chociaż bardzo byśmy chcieli nie możemy wprowadzić wszystkich opcji proponowanych przez ekspertów od razu, Jednak zapewniamy że z czasem każde potrzebne narzędzia będą sukcesywnie dodawane w celu usprawnienia państwa pracy.

    Reasumując skoro ParaSfera jest portalem odnajdywanym a generowane wejścia są coraz większe oznacza to że klient zna już ten serwis, ale czy z usług skorzysta, jest już nie zależne od nas ale od ekspertów. My robimy wszystko aby zbudować markę ParaSfery ale nie mamy wpływu na to jaką markę wypracuję sobie ekspert oraz jak duże zaufanie klienta zdobędą. Klient chce kupić produkt ale zaufanie do jego sprzedaży generuje ekspert a nie administracja. Ta niestety nie ma możliwości przewidzieć jakie produkty ekspert chce zaoferować.

    Kochani – zawsze cierpliwi wygrywają.


    2011-07-15 10:52

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »