• 5 głosów
    Zagłosuj

    strona główna

    sugestia
    Strona jest mało czytelna ,mysle ze dobrze by było zrobic podział na ekspertów,ekspertów promocyjnych i ekspertów nowych tak jak u konkurencji,bo jesli nowy ekspert trafi na 7str to małe prawdopodobienstwo ze go tam klient znajdzie i juz zawsze pozostanie bez mozliwosci wykazania sie przez co portal jest troche martwy,a reklama i czytelna strona dzwignia handlu.Pozdrawiam edytuj post

    anonim 2011-05-15 21:20

  • Kto głosował
    • + 5 anonim

    Komentarze

  • popieram
    2011-05-15 21:50
  • Rowniez popieram-jak równiez mozna by wprowadzić;
    - aby nie tylko eksperci przesowali sie na blizsze str.pod wzgledem wykonanych usług a np; równiez aktywności.
    Może wprowadzić coś na zasadzie karuzeli?kto udzieli jakiejkolwiek odp.przesuniety zostanie na str,koncowa i tak na zmiane.
    Stworzenie np.podziału-nowy,promocyjny,najlepszy-bedzie klasyfikowane w/g ilości; ocen,czy uslug.i tam klient bedzie mógł sobie to zweryfikować. Jesteśmy aby profesjonalnie obsłuzyć klienta-kazdy w/g dziedziny,którą się zajmuje-jak również jesteśmy po to-aby ulepszyć,a moze i nawet stworzyć najlepszy portal ezoteryczny- prośbą jest ,aby mieć na uwadze takie sugestie i z czasem-je wdrażać?
    2011-05-16 02:17
  • Chyba nie tylko ma sie wrażenie,że strona jest martwa-piszemyyyyy,podpowiadamyyyy-co mozna by ulepszyć w drożyć-sugestie leżą odłogiem,po kilka dni-bez odpowiedzi i informacji od administartora-czy mozna nie mieć wrazenia,że nic się nie dzieje?Na obecna chwilę zdecydowanie 100% tak.
    2011-05-19 13:41
  • Odpowiedź główna Dzieje się i to nie mało. Właśnie w tej chwili trwa Wielki Konkurs parasfery. Aby się o tym przekonać zapraszam na stronę http://apps.facebook.com/konkursparasfera/ . To nie jest tak że nic nie robimy aby ożywić ParSferę. Prowadzimy cały czas na bieżąco działania marketingowe. Inwestujemy w nie masę pieniędzy. Marketing internetowy wbrew pozorom jest bardzo kosztowny. Inwestujemy w niego rozważnie skrupulatnie ważąc każdą zainwestowaną złotówkę. Efekty mamy bardzo zadowalające na co wskazują statystyki google. Niemniej jednak wszystkiego za jednym zamachem nie da się wykonać. Oczywiście analizujemy wszystkie Państwa podpowiedzi ale prawda jest taka że co się jednemu podoba innemu niestety nie. Trzeba więc wypośrodkowywać realizację Waszych pomysłów. Oczywiście bardzo nam zależy na promowaniu nowych nowych ekspertów i mamy już realizowane takie zadanie. O wdrożeniu go powiadomię Państwa niebawem. Jak na razie to największe kłopoty sprawiają nam eksperci działający na naszym portalu już długo, którzy zaniedbują swoje obowiązki i nie dopowiadają na zadane pytania przez klientów. Dowodem tego jest między innymi wpis nie zadowolonego klienta powyżej. Musimy znaleźć rozwiązanie tego problemu. Czyli co robić z takimi ekspertami?
    2011-05-20 00:02
  • Jak na razie to największe kłopoty sprawiają nam eksperci działający na naszym portalu już długo, którzy zaniedbują swoje obowiązki i nie dopowiadają na zadane pytania przez klientów. Dowodem tego jest między innymi wpis nie zadowolonego klienta powyżej. Musimy znaleźć rozwiązanie tego problemu. Czyli co robić z takimi ekspertami?
    2011-05-20 09:01
  • To co na innych portalach,ustalic limit czasowy widoczny dla klienta i eksperta i w tym limicie czasowym ekspert powinien odpowiedziec klientowi ,bo jesli jest zalogowany tzn ze jest gotowy do przyjmowania pytan i udzielania odpowiedzi.prosze pamietac ze zadowolony klient przyprowadzi 5 innych osob a niezadowolony powie 15 innym.Jesli ekspert usilnie nie przestrzega zasad nalezy mu podziekowac za wspolprace, po co robic sztuczny tłok ekspertow i tak on nie przekłada sie na pieniadze i opinie.
    2011-05-20 09:06
  • Odpowiedź główna Bardzo proszę więc o przybliżenie jakie są to limity czasowe. Oczywiście mamy jak największą świadomość jaką anty reklamę może poczynić nie zadowolony klient. Dlatego właśnie zmagamy się z nie rzetelnymi ekspertami. I na chwilę obecną mamy już pięciu ekspertów którzy nie logowali się już powyżej pięciu dni bez podania przyczyny. Kliku z nich ma na koncie pozyskane wiadomości z chwili kiedy jeszcze byli zalogowani. Co robi się z takimi ekspertami na innych serwisach? Czy możemy uzyskać podpowiedź. Jeśli trzeba będzie eliminować nie rzetelnie pracujących ekspertów to wprowadzimy taką eliminację. Chodzi nam o to że skoro wszyscy pracujemy w tym serwisie to tak naprawdę tworzymy go. Zarówno administracja jak i eksperci. Jeśli naszymi poradami szybko pomożemy naszym klientom tym szybciej rzetelną pracą pozyskamy ich zaufanie.
    2011-05-20 19:05
  • na innych portalach sa rózne praktyki np.jeden z portali jesli w czasie do 48godz. nie odpisze E-mail zwracam klientowi pełna kwote jaka ponosi klient a portal kieruje klienta do innego doradcy to wszystko sie dzieje oczywiscie poza klientem,inny portal zwyczajnie zamyka profil takiego nierzetelnego doradcy ,wiadomosc sms jest to tak zwana szybka korespondencja i 2godz.to jest max czas na odp meil to juz max48godz.jesli ktos sie nie wyrabia to moze z jakiegos portalu powinien zrezygnowac i nie bedzie problemu,natomiast jesli klient napisze do doradcy niezalogowanego to juz w tym przypadku nie spotkałam sie z kara jak mu taki 3dni nie odp.oczywiscie takie inf sa w odp aneksie pisane doradcy zeby wiedział co go ewentualnie spotka za nierzetelnosc.
    2011-05-20 19:33
  • Na innych portalach jest niedopuszczalne zeby doradca sie wylogował i pozostawił klientow bez odp.Kary sa rózne pieniezne ,punktowe ktore zmniejszaja pozycje na liscie a grafik zawsze powinien byc w niedziele ustalany na cały tydzien i bezwzglednie przestrzegany,eksperci wiedzac ze cos traca traktuja portal bardzo powaznie to w koncu nasza praca a wiadomo ze do pracy chodzic trzeba bo w przypadku NN zwolnia nas ,na prace w internecie tez warto przełozyc takie rzeczy jak punktualnosc i rzetelnosc wtedy wszystkim nam sie bezdie lepiej pracowalo a klienci do nas chetnie beda przychodzic .A tak szkoda pieniedzy jakie portal wydaje na reklame .
    2011-05-20 19:40
  • Klienci czasami nie patrzą,ze ekspert jest akurat of-line i piszą.
    Po co sie wdawać w dyskusje co gdzie i jak?
    Można własnie być na tyle oryginalnym,że samemu się wymyśli własny regulamin-porównywać i porównywać-to na polemikach sie skończy.
    Na jednym portalu-to na drugim tamto-i co do sms'ów-też można polemizować-oczywiscie kiedy np.klient nie dostanie odp.w ciągu 2 godz.odpisuje inny ekspert-proszę tylko mieć na uwadze to,że te sms;y działaja jak kólko graniaste-jak nie odpisze X-bo do niego klient pisał;to wpada wtedy do Y.
    Przede wszystkim-to też administrator powinien sprawdzać jak ekspert postępuje co robi itd.na podstawie takich postępowań,moze wywnioskować co mu się nie podoba i stworzyć regulamin-taki a nie inny.Aby np.ekspert nie zniechęcał klienta-czy też wręcz pisał-co klient powinien-a czego nie?To klient decyduje,czy napisze do jednego,czy tez 10 następnych doradców.komunikaty informacje tak-ale wpisy reklamujace siebie?Chyba wszystko powinno być wyważone-jedni bedą przestrzegać inni nie-i tak lada moment utworzy się 'Doradctwa ezo -wolna Amerykanka'
    2011-05-21 01:54
  • Nie czyta pani ze zrozumieniem ,nikomu nie chodzi o wolna amerykanke bo zarowno w moim jak pani i kazdej innej wrozki interesie jest to by wypromowac portal i by klienci byli rzetelnie obsłuzeni zadowoleni i przyprowadzili wiecej niz 5 osob innych ,a aby tego dokonac nalezy pewne osoby zdyscyplinowac jak to zrobic to juz jest zadanie administratora my mozemy tylko podpowiedziec.Pewnie pani lubi pieniadze bo inaczej by pani tu nie było ,ja tez lubie kazdy lubi i zgodzi sie pani ze mna ze nierzetelna praca 1 osoby rzutuje na całokształ.
    2011-05-21 10:24
  • "Każdy lubi pieniążki".Wróżbiarstwo traktuję jako pracę-w innych krajach jest to uznane za zawód-w naszym takiego wykształcenia się nie posiadzie-mimo to,kształcenie się i inwestowanie w tego typu rozwój-jest równoznaczne z tym,że zaczynając współprace na tego typu portalu-chciałoby się zarobić-to,że bywają eksperci,którzy nie znają ortografi,bądz nie odpiszą do klienta na sms'a-to chyba też nie świadczy żle w ostateczności o ekspercie,a raczej-kto tego eksperta zatrudnił?Prawda?a wniosek tego jest taki...,że wtedy obrywa się wszystkim.dlatego też-aby nie było,ze ktoś nie czyta ze zrozumieniem'Wolna Amerykanka',bedzie-jeżeli sam administrator nie dopilnuje pewnych-lub az tylu 'niedociagnięć'-przykład?co zmienilo się od ostatniej dyskusji?raczej nic-koeljny niezadowolony klient się pojawił.
    2011-05-30 03:32
  • Odpowiedź główna Po uważnym przeanalizowaniu tego co tu zostało skomentowane wnioskuję, że konieczne jest postawienie na wyższy poziom dyscypliny pracy na naszym serwisie. Jeszcze w tym tygodniu postaną i zostaną przedstawione ekspertom nowe zasady współpracy i obowiązki. Aby mogły one mieć umocowanie prawne będzie konieczne sporządzenie aneksu do umowy. Oczywiście te obostrzenia wprowadzone zostaną przez administrację serwisu ale konieczne będzie też samodyscyplina ekspertów. I tu moi drodzy zwracamy się do Was czyli ekspertów pracujących rzetelnie z prośbą o agitację takiej dyscypliny pracy. Jeśli okażą się potrzebne do tego odpowiednie narzędzia programistyczne proszę o sugerowanie ich wykonania.
    2011-05-30 20:12
  • Minął juz czwarty tydzień od postanowienia o wiekszej dyscyplinie dla ekspertów i rzekomego przedstawienia nam go-ale tylko minal kolejny tydzień :((((((
    (dokładnie czwarty )Nic się nie zmienia-wręcz widać ,że administratorzy portalu sami przyzwalają ,aby tworzyło sie coraz więcej ekspertów , którzy pozwalają sobie na promowanie siebie - a ci lojalni? no cóż...dalej na szarych końcach.
    Portal ,który tworzy zasady lojalności-zgody z naturą -podejściem do zycia - klienta (..)jestesmy portalem domowym , nie rozbudowanym jak firma działajaca na rynku-komercyjnie(... )ale chyba coraz większe ma się watpliwości co do tego portalu?:(
    Nim się ktokolwiek obejrzy -okaże się ,że strona jest aby wpaść zalogowac się i reklamować się w dostepności "1000",róznych innych stron . Abstrachyjąc? prtal Parasfera jest fajny -na konkurncyjnych portalach takie ruchy sa zabronione - a tu? wolna amerykanko trwaj !
    Lojalny ekspercie na "szarym koncu też trwaj" - uczciwie i cierpliwie trwaj . Będzie Tobie wynagrodzone.
    2011-07-01 00:03
  • Odpowiedź główna Bardzo przepraszamy za opóźnienie we wdrożeniu systemu mającego na celu podniesienie dyscypliny pracy ekspertów na naszym serwisie. Okazuje się że wykonanie jego automatyzacji oraz wdrożenie wymaga sporych nakładów finansowych. Oczywiście nie cofamy się przed jego realizacją ale ponieważ na chwilę obecną serwis potrzebuje jeszcze silniejszej reklamy postanowiliśmy 100% pozyskanych środków przede wszystkim zainwestować właśnie w nią. W zeszłym tygodniu podpisaliśmy umowę współpracy z profesjonalną firmą reklamowo marketingową która będzie dodatkowo wspierała naszych dotychczasowych moderatorów. Są to specjaliści od reklamy i kreacji, którzy wykonywali projekty dla bardzo znanych firm dlatego jesteśmy przekonani że siła naszego serwisu bardzo szybko się zwielokrotni. Na chwilę obecną dyscyplinę pracy doradców weryfikujemy na podstawie rzetelnych obserwacji. W efekcie w miesiącu czerwcu wypowiedzieliśmy pracę pięciu doradcom, do których mieliśmy zastrzeżenia. W szczególności zwracaliśmy uwagę na częstotliwość logowania się i szybkość reakcji na zadane pytania przez klienta. W miarę możliwości czasowych i technicznych sprawdzamy jakość udzielanych przez doradców odpowiedzi. Ostrzeżenie skierowaliśmy do trzech kolejnych ekspertów udzielając im tym samym szansy na poprawę. Co zaś się tyczy wytrwałości lojalnych ekspertów to proszę zwrócić uwagę, że przy obecnym systemie wcześniej czy później po dosunięciu nie aktywnych ekspertów pozycja eksperta lojalnego systematycznie się podnosi ponieważ ekspert lojalny przesuwa się na miejsce eksperta odsuniętego o jedno miejsce w górę. I tak za każdym kolejnym odsunięciem nie aktywnego eksperta. Proszę mi wierzyć że ustalenie kto ma nie uczciwe podejście do tego co wspólnie chcemy stworzyć na ParaSferze jest długo czasową obserwacją.
    2011-07-03 23:50

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »