-
0 głosówZagłosuj
błąd
błądOd 4 godz .nie mogę się zalogować na profil eksperta pojawia mi się napis:"Błąd centrali. Proszę odczekać kilka minut i spróbować połączyć się z serwisem ponownie". Proszę o pomoc. edytuj post
anonim 2012-04-26 16:32
Odpowiedź główna Z powodu przeniesienia usług internetowych do innego operatora o które oparty jest nasz serwis nastąpiła przerwa w dostępie do internetu co uniemożliwił możliwość logowania się. Stabilność serwisu została już przywrócona. Za nie dogodności bardzo przepraszamy.
-
Odpowiedź główna Z powodu przeniesienia usług internetowych do innego operatora o które oparty jest nasz serwis nastąpiła przerwa w dostępie do internetu co uniemożliwił możliwość logowania się. Stabilność serwisu została już przywrócona. Za nie dogodności bardzo przepraszamy.2012-04-26 21:34
-
anonim
Przykro mi nic nie zostało usprawnione -przez cały czas pojawiaja się tego typu komunikaty-sms z odp.do klienta-albo zostanie wysłany-albo nie-w zalezności od "szcześcia".Kiedy po wysłaniu pojawia się bład centrali-odp.trzeba pisac na nowo.
2012-04-26 21:44 -
anonim
Ja nadal nie moge sie zalogowac na email mam wiadomosc o czacie z klientem ale jak miałam czat zrealizowac jak nie moge wejsc na konto2012-04-26 22:59