• 0 głosów
    Zagłosuj

    błąd

    błąd
    Od 4 godz .nie mogę się zalogować na profil eksperta pojawia mi się napis:"Błąd centrali. Proszę odczekać kilka minut i spróbować połączyć się z serwisem ponownie". Proszę o pomoc. edytuj post

    anonim 2012-04-26 16:32

    Odpowiedź główna Z powodu przeniesienia usług internetowych do innego operatora o które oparty jest nasz serwis nastąpiła przerwa w dostępie do internetu co uniemożliwił możliwość logowania się. Stabilność serwisu została już przywrócona. Za nie dogodności bardzo przepraszamy.

    Komentarze

  • Odpowiedź główna Z powodu przeniesienia usług internetowych do innego operatora o które oparty jest nasz serwis nastąpiła przerwa w dostępie do internetu co uniemożliwił możliwość logowania się. Stabilność serwisu została już przywrócona. Za nie dogodności bardzo przepraszamy.
    2012-04-26 21:34
  • Przykro mi nic nie zostało usprawnione -przez cały czas pojawiaja się tego typu komunikaty-sms z odp.do klienta-albo zostanie wysłany-albo nie-w zalezności od "szcześcia".Kiedy po wysłaniu pojawia się bład centrali-odp.trzeba pisac na nowo.
    2012-04-26 21:44
  • Ja nadal nie moge sie zalogowac na email mam wiadomosc o czacie z klientem ale jak miałam czat zrealizowac jak nie moge wejsc na konto
    2012-04-26 22:59

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »