Dziś odebrałam połączenie...troszkę dziwne...bo widziałam numer mojego rozmówcy,w słuchawce usłyszałam komendę:parasfera...ale rozmówcy nie słyszę...więc co się dzieje ?????
Dwa dni temu zadzwonił klient,rozmawiamy chwilkę i...nie słyszę mojego rozmówcy,połączenie trwa ale mówię w pustkę...Co to są za problemy ???
edytuj post
-
0 głosówZagłosuj
Co się dzieje ?
pytanie
anonim 2012-04-29 20:35
Odpowiedź główna Ponad to proszę wziąć pod uwagę fakt że obecnie mamy okres przedłużonego weekendu majowego w wyniku którego nasi stali klienci wyjechali gdzie popadło. Większość z nich korzysta z łona natury, które niestety bardzo skąpo wyposażone jest w doba techniki jakim są np. przekaźniki telekomunikacyjne. Klienci łączący się z nami z takich miejsc narażani są z góry na szwank i niepowodzenie. Kochani cierpliwości. To majowe szaleństwo niebawem się skończy i wszytko wróci do normy. Znowu powrócimy wiernie do siebie. Kochani klienci do swoich kochanych i ulubionych doradców i odwrotnie. :)
-
Odpowiedź główna Proszę o zidentyfikowanie swojego profilu na biro@parasfera.pl . Jak mamy usunąć usterkę nie wiedząc u kogo ona wystąpiła.2012-04-29 21:11
-
anonim
Dołączam sie do pytania-około 24,04 -miałam dosłownie taką samą sytuację-Nie słyszałam klienta/ki/
Nanette2012-04-30 01:41 -
Odpowiedź główna Po dokonaniu analizy technicznej jakości połączeń telefonicznych ustaliliśmy, że sygnał przekazywany jest na poziomie uznanym przez system analizujący za bardzo wysoki. Teraz wytłumaczę skąd biorą si więc wspomniane rozłączenia. Otóż, w trosce o bezpieczeństwo konsumentów Ministerstwo Infrastruktury Departament Telekomunikacji wydał dla wszystkich operatorów sieci stacjonarnych i komórkowych naszego kraju o automatycznym wyłączaniu usług na 0700 i 0708 po upływie 30 minut połączenia na stacjonarki i 15 minut połączenia na komórki. Tak więc zgodnie z powyższym zarządzeniem klienci dzwoniący ze stacjonarek rozłączani są automatycznie po 30 minutach a klienci dzwoniący z komórek po 15 minutach połączenia.2012-04-30 16:33
-
Odpowiedź główna Ponad to proszę wziąć pod uwagę fakt że obecnie mamy okres przedłużonego weekendu majowego w wyniku którego nasi stali klienci wyjechali gdzie popadło. Większość z nich korzysta z łona natury, które niestety bardzo skąpo wyposażone jest w doba techniki jakim są np. przekaźniki telekomunikacyjne. Klienci łączący się z nami z takich miejsc narażani są z góry na szwank i niepowodzenie. Kochani cierpliwości. To majowe szaleństwo niebawem się skończy i wszytko wróci do normy. Znowu powrócimy wiernie do siebie. Kochani klienci do swoich kochanych i ulubionych doradców i odwrotnie. :)2012-04-30 16:40