• 0 głosów
    Zagłosuj

    Ciągłe awarie

    błąd
    Proponuje-by administrator,sprobował popracować na portalu,na który-nie można się zalogować-otworzyć wiadomości od klientów-lub jak juz sie je otworzy-to odpowiedzi nie mozna wyslać-wszystko trzeba pisać od nowa.Przykro mi...ale nie jest to powazna sytuacja.Doradca edytuj post

    anonim 2012-05-08 17:11

    Odpowiedź główna Witam serdecznie.
    Po szczegółowym przeanalizowaniu wszystkich struktur oprogramowania, na którym oparty jest nasz serwis uznaliśmy jednogłośnie, że opisane przez naszą wróżkę usterki występują lokalnie po stronie jej oprogramowania. Nikt więcej nie zgłaszał podobnych anie też innych zaburzeń w działaniu naszego systemu co jeszcze bardziej utrzymuje nas przy przedstawionym tu stanowisku. Ponieważ istnieje bardzo wiele przyczyn które mogą wywołać opisane przez naszą wróżkę efekty proponujemy jej bezpośredni kontakt telefoniczny z naszą administracją będąc przekonani że możemy jej pomóc. Faktycznie jedna z osób z naszego grona słusznie zauważyła że sugester nie jest odpowiednim miejscem do ustalania między nami spraw logistycznych i programowych ponieważ wprowadza to szum informacyjny dla naszych klientów i użytkowników serwisu.

    Komentarze

  • Może to problem pani/pana internetu bo na parasfera wszystko jest ok.Długo tu pracuje i nie spotkałam się z takim problemem,czyżbym miała więcej szczęścia.Opisane problemy wyraźnie wskazują ze wina leży po stronie pani /pana operatora tak się składa ,że jestem nie tylko wróżka ale też "sprzedaje internet" i znam się na tym.Przykro czytać takie posty w końcu admin to pracodawca a pracodawcy nie obsmarowuje się na publicznym sugesterze.Pozdrawiam
    Wróżka
    2012-05-09 20:24
  • :) Tak własnie mi się wydaje,że ma Pani wiecej szczęscia-proszę sie wczytać we wcześniejsze opinie i jak widać-nie jestem odosobnioną osobą,która w ostatnim czasie miała jakieś problemy.
    Co do obsmarowywania?Absolutnie ,nie lezy to w mojej gestii-gdyby czekała Pani na odp.godzinami,na odp.przepuszczam,że szukała by Pani wszelich metod skontaktowania się z administratorem.
    Na portalu równiez dlugo pracuję i do tej pory,awarie sie nie pojawiały.
    Co do sprzedaży internetu-cieszę sie ,ze ma Pani dodatkowe zajecie-proszę tylko wziąść poprawkę,że jeżeli przez cały czas korzystam z tego samego łacza,oraz przeglądarki-to zganiaie winy,na mnie?jest raczej niesłusznym.
    Pozdrawiam
    2012-05-10 02:21
  • Na samym dole jest link KONTAKT a tam numer tel do adm jak nie odbierze to zawsze oddzwania.Jeśli chodzi o awarie to tez jak poprzedniczka uważam ,że jest problem nie po stronie parasfera.Ja też nie mam żadnych kłopotów o których mowa w 1 poście to też dziwne!!! Korzystam z neostrady bez limitu jak to ułatwi komuś życie to proponuję wziąć fajny internet i dopiero pracować na portalach bo najlepiej oskarża się innych.
    Pozdrawiam
    2012-05-10 11:14
  • Proponuje internet TP Neostrada Fiber 80Mb i kłopot zniknie
    2012-05-10 11:21
  • Odpowiedź główna Witam serdecznie.
    Po szczegółowym przeanalizowaniu wszystkich struktur oprogramowania, na którym oparty jest nasz serwis uznaliśmy jednogłośnie, że opisane przez naszą wróżkę usterki występują lokalnie po stronie jej oprogramowania. Nikt więcej nie zgłaszał podobnych anie też innych zaburzeń w działaniu naszego systemu co jeszcze bardziej utrzymuje nas przy przedstawionym tu stanowisku. Ponieważ istnieje bardzo wiele przyczyn które mogą wywołać opisane przez naszą wróżkę efekty proponujemy jej bezpośredni kontakt telefoniczny z naszą administracją będąc przekonani że możemy jej pomóc. Faktycznie jedna z osób z naszego grona słusznie zauważyła że sugester nie jest odpowiednim miejscem do ustalania między nami spraw logistycznych i programowych ponieważ wprowadza to szum informacyjny dla naszych klientów i użytkowników serwisu.
    2012-05-10 12:05

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • mefjiu

Aktywni użytkownicy :

  • Administrator Ezolinia Wrozby
  • emmamija
  • monikatarot
  • piotrgorski.pl

więcej »